تک باکس

02632100000 داخلی 410

جذاب ، کاربردی و قدرتمند

اینبار رفتیم سراغ بررسی این مدل جذاب از Dell EMC تا بتونیم کمی در موردشون صحبت کنیم… و البته مقایسه سریع با همرده های اون هم انجام میدیم.

 

البته که این مدل ها مربوط به پنج سال پیش هستن اما همچنان از بهترین گزینه ها برای VM و VDI ؛ بنا به دلایلی که خواهیم گفت…

 

* اما به جهت توضیحات تکمیلی :

 

1- زیرساخت دسکتاپ مجازی (VDI) فناوری است که به استفاده از ماشین های مجازی برای ارائه و مدیریت دسکتاپ های مجازی اشاره دارد. VDI محیط های دسکتاپ را روی یک سرور متمرکز میزبانی می کند و در صورت درخواست آنها را برای کاربران نهایی مستقر می کند.

 

2-ماشین مجازی (VM) یک منبع محاسباتی است که به جای رایانه فیزیکی از نرم افزار برای اجرای برنامه ها و استقرار برنامه ها استفاده می کند. یک یا چند ماشین مجازی “مهمان” روی یک ماشین “میزبان” فیزیکی اجرا می شود.

 

3- حافظه Intel® Optane™ یک راه حل شتاب دهنده سیستم است که بین پردازنده و دستگاه های ذخیره سازی کندتر (SATA HDD، SSHD، SSD) نصب شده است، که رایانه را قادر می سازد داده ها و برنامه های رایج مورد استفاده را ” در دسترسی نزدیکتر و سریعتری ” به پردازنده ؛ ذخیره کند.
از نظر فنی Intel Optane یک حافظه انباشته بسیار سریع به نام “3d xpoint” است که با سرعت PCIe که حدوداً 3 برابر سریعتر از سرعت SATA است کار می کند، بنابراین Optane از نظر فنی سریعتر از SSD ها کار می کند.

 

 

#تکباکس_آی_آر #تکباکس_آی_آر #ذخیره_ساز #سرور #تجهیزات_شبکه #دل #ای_ام_سی #اینتل

#techboxir #techboxiran #server #storage #dell #emc #intel_optane

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *